THE BACKPACKS

16 komentarzy:

  1. Cudowne plecaczki, wszystkie idealne na powrót do szkoły :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są super :) nadają się nie tylko do szkoły.
    Pozdrawiam i obserwujÄ™ :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne plecaczki, awww! <3
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne plecaki :) ja zawsze wybieram jakieś ciemniejsze żeby mi się za szybko nie brudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Åšwietne plecaki :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje.
    Ja mam kilka plecaków, a wśród nich jeden skórzany :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwujÄ™

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sÄ… oryginalne i nietuzinkowe.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten a Aldo jest boski! No i biały z kolorowym motywem ze Stradivariusa ;) Świetne zestawienie, tylko przemyśl możliwość powiększenia zdjęć, żeby lepiej się je przeglądało ;) Ja ich ledwo nie widzę, haha ;) Życzę cudownej niedzieli, kochana! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne plecaczki :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie Å›wietne plecaki! Zdecydowanie bym je przygarnęła ☺

    Hejka! BÄ™dzie mi bardzo miÅ‚o, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie Å›lad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajniutkie :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń