What I use to wash my face








In today's post I decided to show you what I use to wash my face. This is my first post of this type, but I think it is not the last. I use face gel IWOSTiN to clean my skin every day. It is suitable for people who have a skin problem on the face . It does not dry the face skin and is suitable for all skin types. 
Once a week I also use GLAMGLOW products. One of them is Super Cleanse. When I used her for the first time, I immediately became fond of her. after washing the face with this product  my skin be super smooth, delicate and  I noticed that I do not have so many imperfections on her face. Unfortunately, it does not super foam somehow, and from frequent use for a certain period of time, my skin on the face has become very dry. That's why I do not use it everyday. 
Another product that I use from this company is Powercleanse. Its action is similar to Supercleanse additionally contains oil, which is designed to moisturize our skin. We can combine these two components together or use them separately. What is your favorite product? 
Remember come to my Instagram    

W dzisiejszym poście postanowiłam Wam pokazać co używam do mycia mojej twarzy. Jest to mój pierwszy tego typu post, ale myślę, że nie ostani. Na codzień używam żelu do twarzy marki IWOSTiN. Jest odpowiedni dla osób, które mają problem z cerą. Przed wszystkim nie wysusza skóry twarzy oraz jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.
Raz w tygodniu używam również produktów marki GLAMGLOW. Jednym z nich jest Super Cleanse- oczyszczajÄ…ca pianka do mycia twarzy. Kiedy użyÅ‚am jej pierwszy raz odrazu siÄ™ z niÄ… polubiÅ‚am. Po umyciu niÄ… twarzy byÅ‚a super gÅ‚adka, delikatna oraz zauważyÅ‚am, że nie mam tyle niedoskonaÅ‚oÅ›ci po niej na twarzy.  Niestety nie pieni siÄ™ jakoÅ› super oraz od czÄ™stego używania jej przez pewien okres  czasu moja skóra na twarzy staÅ‚a siÄ™ bardzo przesuszona. Dlatego nie używam jej już na codzieÅ„.
Kolejnym produktem jaki używam z tej firmy jest Powercleanse- podwójnie oczyszczajÄ…ca pianka do mycia twarzy. Jej dziaÅ‚anie jest podobne do Supercleanse dodatkowo zawiera olejek, który ma za zadanie nawilżyć naszÄ… skórÄ™. Możemy Å‚Ä…czyć te dwa skÅ‚adniki razem lub osobno. A jaki jest wasz ulubiony produkt do mycia twarzy ? 
PamiÄ™tajcie o Å›ledzeniu mnie na instagramie.  


IWOSTIN




2 komentarze: